субота, 29. март 2014.

"Hoce piški , Nece piški"

Dobro vece:)

I tako ja jutros ustanem u 8h, sveza, naspavana, sve lepo, i ako sam sinoc legla iznervirana jer mi nestao internet, a navukla se na neku igricu na Fejsu, kao lujka neka , i rekoh sebi kada odspavam ujutru, nastavicu sa igranjem, kada ono medjutim, ja lepo ustala, skuvala kaficu, napolju sunce, radnici veseli( grade zgradu pored mene)..internet i dalje ne radi..pozovem ja Radijus,dodju oni,odrade svoj posao,sve ful...i tako, konacno ulogujem se ja na Karike , vidim stigle mi neke poruke i taman da srknem kafu kada ono poruka :

-"Cao, pitanjce jedno.
duze vremena imam fetish zelju da zenska osoba izvrsi nuzdu po meni. znam cudno ali sta cu. spreman sam da nagradim osobu koja ucini to. javi se ukoliko si zainteresovana. pozz "

Covece, zagrcnula sam se, presela mi i kafa i Fejs i sve, hoce covek da piskim po njemu i da budem nagradjena. Zamisli...da ne verujes, mislim se daj me barem pusti da popijem kafu.

Kulturno sam odbila njegovu ponudu, nisam htela da vredjam, mislim covek ima fetish, voli male nuzde, kada bi me nagradio svaki out kada piskim u toku dana, ja bi do sada bila Rockfeler..haos.

Zato pozivam sve devojke koje vole ovakav fetish, da mi posalju poruku u inbox a ja cu vam proslediti njegov kontakt i bicete nagradjene, mislim on bar tako kaze, mozda ce vam kupiti tonu tecnosti kako bi mogle stalno da ga usrecujete :)

Priznajem tema za pisanje bloga je stvarno uzasna ali morala sa da podelim sa nekim...

I tako posto smo zakljucili da definitivno moj fetish nije nuzda nad nekim, pitanje za sve one koje nemaju sta da rade pa citaju moj blog:

- do koje granice ste najvise isli kada ste bili sa nekim u vezi?
- da li je bilo mozda ovakvih iskustva i ponuda, ali ne ovako on line nego uzivo sa nekim?

Bez predrasuda, to sto nesto ne volim ne znaci da branim nekom..neka radi svako sta god hoce...

Bye,Bye,Bye

Do sledeceg blogga <3<3<3

Нема коментара:

Постави коментар