петак, 28. март 2014.

ZENSKA MUKA ZVANA GINEKOLOG

Da, dosao je i taj dan kada sam morala odnosno bilo je kao vreme da odem na tu redovnu kontrolu........majko mila da li postoji nesto gore od pregleda ginekologa, haos...samo cu to da kazem...pokusavam da zaboravim sliku ali ne uspeva samo pamtim njene reci: " opustite se Jelena", kako da se fuck...g opustim kada mi da oprostite na mom izrazu stavi onaj hladni metal...mislim stvarno, fuj,bljak...zasu...mrzim taj pregled i verujem 1000 zena misli kao ja...ali prosla sam i taj deo..sve je u redu...tako da sledeci put moram da namestim da se padne kontrola kada je napolju 40 stepeni a bogami i u ordinaciji...ili eventualno da ponesem mp3 sa sobom na stolu pa dok ona "radi" svoj posao ja da slusam Metalicu ili Iron Maiden i da se stvarno opustim.

Ok nego dosta o mom pregledu , ono sto mi se lepo desilo u povratku kuci, je da sam naisla na frizuru mojih snova, mnogo mi se svidja i mislim da cu da menjam stajling...jeeejjj...jest da je furala Rihanna, ali sta ona nije furala, sada je krenula i nasa scena (Sara Jovanovic)..ali bas me briga....

To nesto ovako izgleda:

I like it very much:)

Moram samo da se raspitam kako napraviti ove savrsene lokne....:)

I naci pravog frizera, ne bih bas da rizikujem kada cu ostati bez pola kose:)
Pisala sam blog i onda me je pozvala sestra i pricala 45 minuta o problemima na poslu..i sada mi je inspiracija otisla zajedno sa njenom pricom...tako...da...byeee

Do sledeceg blogga <3<3<3

1 коментар: